AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان; پرسش های متداول - بانک مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی - UNREGISTERED VERSION

بانک مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی - UNREGISTERED VERSION

logo-samandehi
Go to content

Main menu

پرسش های متداول

پرسش های متداول


پرسش: آیا
امکان دانلود مقاله انگلیسی و چکیده ترجمه وجود دارد؟
پاسخ: بله

پرسش: مقالات در چه فرمتی می باشند؟
پاسخ: مقالات انگلیسی با فرمت پی دی اف و ترجمه فارسی با
فرمت وورد 2007 می باشند- پیشنهاد می شود برای اطلاع از فرمت مقالات به بخش توضیحات مربوط به مقاله مراجعه شود

پرسش: پرداخت و دریافت مقاله به چه شکل می باشد؟
پاسخ: پرداخت ها به صورت اینترنتی و دریافت ترجمه مقاله بلافاصله بعد از پرداخت به شکل اتوماتیک انجام می گیرد. آموزش تصویری پرداخت و دریافت مقاله در سایت قرار داده شده است

پرسش: از کجا می توانم سال انتشار مقالات را بفهمم؟
پاسخ: در بالای مقاله انگلیسی در صفحه اول سال ذکر شده است

پرسش: آیا مقالاتی که خودمان تهیه کرده ایم را نیز ترجمه می کنید؟
پاسخ: خیر. فقط می توانید از مقالاتی که در سایت قرار داده شده استفاده کنید

پرسش: آیا مقالات سایت و وبلاگ شما متفاوت می باشد؟
پاسخ: خیر

پرسش: آیا ترجمه به صورت گوگل ترنسلیت می باشد؟
پاسخ: خیر. ترجمه توسط مترجم انجام شده و برای اطلاع از کیفیت ترجمه پیشنهاد می شود چکیده ترجمه دانلود شود

پرسش: بعد از انتخاب بانک مربوطه، انتقال به دروازه پرداخت صورت نگرفت، چه کار کنم؟
پاسخ: می توانید از دروازه بانک ملت استفاده نمایید که تمامی کارت های عضو شتاب را می پذیرند

پرسش: آیا اطلاعات خرید ما ثبت می شود؟
پاسخ: بله. تمام اطلاعات خرید شما از جمله نام مقاله، زمان پرداخت، قیمت پرداخت و تاریخ پرداخت در سیستم به طور اتوماتیک ثبت می شود

پرسش: چرا بعضی مواقع ایکون پرداخت الکترونیکی زرین پال به شکل نوشته یا کد ظاهر می شود و نمی توان پرداخت آنلاین انجام داد؟
پاسخ: این بدلیل مرور گر شماست. پیشنهاد می شود از گوگل کروم یا فایرفاکس استفاده شود

پرسش: پرداخت زرین پال را از کدام قسمت باید انجام دهم؟
پاسخ: ابتدا وارد رشته مورد نظر خود شده، در زیر توضیحات مربوط به هر مقاله، گزینه پرداخت الکترونیک زرین پال وجود دارد

پرسش: آیا پرداخت زرین پال از تمام کارت ها پشتیبانی می کند؟
پاسخ: بله

پرسش: آیا نیازی به تماس برای دریافت ترجمه مقاله می باشد؟
پاسخ: تمام روند پرداخت و دریافت ترجمه مقاله به طور اتوماتیک انجام می گیرد در صورت نیاز می توانید با شماره زیر صفحه تماس حاصل فرمایید

پرسش: چرا بعد از کلیک بر روی زرین پال صفحه مربوطه باز نمی شود و پیام خطا می دهد؟
پاسخ: احتمالا در ان لحظه سرور سایت زرین پال در حال بروزرسانی می باشد. می توانید در دقایق و یا ساعات بعد برای پرداخت تلاش نمایید

پرسش: دو فایل ترجمه را خریداری کردم یکی از آن ها از حالت فشرده خارج شد ولی دیگری را نتوانستم از حالت فشرده خارج کنم، دلیل چیست؟
پاسخ: چون فایل های ترجمه هم نام بوده و هر دو را نمی توانید در یک قسمت از حالت فشرده خارج کنید در این صورت یکی از فایل های ترجمه که به فرمت وورد می باشد را تغییر نام داده یا به پوشه یا درایو دیگری منتقل کنید و سپس فایل دوم را از حالت فشرده خارج نمایید

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا عدم دریافت فایل ترجمه به آدرس زیر ایمیل فرستاده و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

مدیریت: ادریس حسنجانی
minomegan@yahoo.com
09119608453


Search
Back to content | Back to main menu